Be Part of My Life

MAMAMISHA

Photobucket

IMPIAN MAMA {MAMAMISHA}

Advertisement

Hai Hello kepada Semua Pelawat Baru...I Know U r TheRe!!

Dah lama betul Mama tak peduli dengan blog in...Selain sibuk dan kepenatan dengan segala macam,terasa malas untuk online...Tapi hari ini Mama ada masa terluang jadi blog pun sudah terurus la sikit...Harap kepada semua yang sudi menjengah tu minta maaf atas kekurangan yang ada ye..Sekarangg baru la nampak...Banyaknya cerita dan gambar-gambar yang tak berkesempatan untuk di update kan tu...

Tidak dilupakan Khas Buat My Laling Tq A Lot coz sudi meluangkan masa menggantikan template baru buat Mama...

NASI LEMAK

Saturday, May 8, 2010
Hari ini anak2 cuti sekolah jadi mama masakkan nasi lemak..bukan apa kalau hari sekolah terlalu banyak kerja yang hendak disiapkan.Bukan bermakna nasi lemak susah untuk di masak tetapi hari cuti ni seronoknya boleh makan sama-sama,semua ada...anak2 pula kalau makan nasi lemak ni siap tambah2 lagi.

Yang paling seronoknya si ayieh la sebab dia suka benar makan telur rebus...3biji dalam satu masa pun dia boleh habiskan.Si Afiq pula sukakan sambal tumisnya.Ini la masakan pertama mama yang diminta oleh cikgu anisah untuk sekolahnya,4 tahun lepas.

Selepas hari tu dan sampai sekarang mama terjebak dalam bidang masakan catering.Peluang yang ada ni mama nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga untuk beliau kerana bagi mama dialah yang membuka pintu rezeki mama dan anak2.Terima kasih Anis.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails