Be Part of My Life

MAMAMISHA

Photobucket

IMPIAN MAMA {MAMAMISHA}

Advertisement

Hai Hello kepada Semua Pelawat Baru...I Know U r TheRe!!

Dah lama betul Mama tak peduli dengan blog in...Selain sibuk dan kepenatan dengan segala macam,terasa malas untuk online...Tapi hari ini Mama ada masa terluang jadi blog pun sudah terurus la sikit...Harap kepada semua yang sudi menjengah tu minta maaf atas kekurangan yang ada ye..Sekarangg baru la nampak...Banyaknya cerita dan gambar-gambar yang tak berkesempatan untuk di update kan tu...

Tidak dilupakan Khas Buat My Laling Tq A Lot coz sudi meluangkan masa menggantikan template baru buat Mama...

KEK KASTARD COKLAT

Wednesday, April 14, 2010


Sekarang dah dapat resipi kek span yang betul2 hoowliu...dengan berkat kesabaran mama mncari resipi kek span yang sangat sedap dan gebu,hampir 2 thn tu.akhirnya mama dapat la resipi trsebut yang memang dah lama ada dalam buku resipi mama rupa2nya(tapi x prnah cuba)sebenarnya..emm,moralnya dapat ilmu gunakan.

Boleh kata ramai handai taulan cakap kek trsebut sedap dan gebunya betul2 yummy...mesti ada secret recipe tu...takdanya,yang penting masak dan adun lah dengan penuh kasih sayang.Mesti ramai yang setujukan.

Awal mingu lepas ada seorang kawan yang mengorder kek,berani kan diri buat kek kastard coklat ini dengan lapisan kek span trsebut...nnti rajin mama tepek la resipinya ok.sayang semua!

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails